Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa

Av. Sanatori, 1 · Playa San Salvador · El Vendrell 43880 · Spain · Telèfon: (34) 977 694200
Hora local: 6:17 AM · Temps: Bon temps, 19 °C / 66 °F · Live Webcam
00-Primer certàmen de poesia Vinya i Vi, impulsat per l'Acadèmia Tastavins del Penedès.
>
Reservi ara
Check In
#
Check Out
#
Habitacions
Adults per habitació

Primer Premi del certàmen de Poesia Vinya i Vi

 

El passat divendres dia 30 d'Abril a l'hotel Ra le Meridien del Vendrell, es va dur a terme el lliurament de premis del Primer certàmen de poesia Vinya i Vi, impulsat per l'Acadèmia Tastavins del Penedès.

En aquesta convocatòria es van presentar més de 60 treballs, de gran qualitat, que van motivar una díficil deliberació per part del jurat, presidit pel poeta Albert Carrasco decantant-se finalment pel poeta valencià Nel.lo Navarro. En l'acte es van lliurar també 2 accèsits als poetes Sergi Segura Golorons i Agustí Masip Vidal.

Amb aquesta nova iniciativa, l'Acadèmia Tastavins del Penedès, torna a apostar en la línia de vincular el món de la cultura amb el món del vi d'una manera molt exitosa, que segons el president de l'Acadèmia Tastavins del Penedès, fa preveure la repetició d'aquest certàmen amb caràcter anual.